wtorek, 17 czerwca 2014

Kalendarium...

W celu uatrakcyjnienia mojego bloga postanowiłam, że zapoczątkuje KALENDARIUM, które można znaleźć na bocznym pasku po prawej stronie. Każde kalendarium ma to do siebie, że prezentuje to, co zdarzyło się danego dnia w przeszłości. Niestety, ze względu na ograniczoną bazę źródłową, nie jestem w stanie z dokładnością co do jednego dnia podawać wydarzeń historycznych ziemi brochowskiej, ale wymyśliłam inny sposób... Moje kalendarium będzie obejmowało wydarzenia, które miały miejsce w miesiącu, który mamy obecnie przyjemność gościć w naszych kalendarzach. Mam nadzieje, że pomysł się podoba? Nie wykluczam, że mogą być również wydarzenia, dotyczące nie tylko Brochowa, ale i całej ziemi sochaczewskiej. Dziękuje i życzę miłych wrażeń i wzruszeń podczas lektury. 

                                                                                     Pozdrawiam,
                                                                                Kronikarz brochowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz