sobota, 25 października 2014

VI Spotkania z historią i Kronikarz brochowski - fotorelacja

25 października 2014 r.  w Kramnicach miejskich odbyły się VI Spotkania z historią organizowane przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania nad Bzurą przy wsparciu Urzędu Miasta Sochaczew. Kronikarz brochowski miał przyjemność wygłosić na nim wykład BROCHÓW TO NIE TYLKO CHOPIN. Podczas wystąpienia zaprezentowałam osoby, które do tej pory były całkowicie nieznane w historii Brochowa, a z którymi mogliście się również zetknąć na moim blogu. Poniżej zamieszczam krótką fotorelację (fot. Justyna Marciniak).






2 komentarze:

  1. Nasz kronikarz ze swadą i doskonałą znajomością faktów przybliżył nam wiele postaci historycznych związanych z Brochowem. Żałujcie, że Was nie było. To wielka szkoda, że Brochowianie nie są zainteresowani historią swojej miejscowości. Przepraszam, pewnie nie mam racji, to chyba tylko dla mnie było to nowością, więc dziękuję Ci Kronikarzu Brochowski za udostępnienie mi Twojej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuje za pozytywny odzew :-) Mogę zapewnić, że była to tylko namiastka tego, co udało mi się odnaleźć. Już nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie obronię doktorat i będę mogła podzielić się WSZYSTKIM :-)

    OdpowiedzUsuń